Berbuka Puasa @ Bora Ombak, Ampang


Hi semua.. Review makanan buffet datang lagi.. Lately dapat banyak jemputan kawan-kawan berbuka puasa sama. Agaknya ini dinamakan rezeki pengantin. Jadi kali ni berbuka puasa di Bora Ombak, Ampang. Kawan suami yang ajak.. Yg automatik jadi kawan saya jugak.

Untuk ke tempat ni, senang pakai waze. Yang pasti sebelahnya ada tempat indoor futsal. Makan sampai lebam dan tak ingat dah round yang ke berapa....

Harga individu puasa sempena promosi raya ialah rm45 tapi jika datang lebih 10 orang dewasa dapat free seorang. Untuk kanak- kanak price promosi rm30. Kapasiti yang boleh muat dengan hampir 500 orang.

Tempat ini sesuai untuk majlis besar dan juga perkahwinan. Kawasan yang membuat kita lupa akan hidupan di bandar.

Selagi tak menang tangan nak ambil semua makanan. Itu pun encik suami tak percaya saya boleh makan banyak tu (nanti tengok gambar makanan kat bawah).. Kata buffet, makan kena kasi dasyat..

Nah tengok sendiri, ada dapat snap gambar sebelum masa berbuka.. Multitasking la katakan..

Post a Comment

Popular Posts