Friday, July 17, 2015

Kisah Malam Raya, Tahun Ini Raya Berdua


Hai semua... Selamat hari raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin ea.. Ucapan ringkas tapi padat bagi saya.

Jadi tahun ni bermula raya berdua dengan encik suami. Raya rumah dia tahun ni. Ada yang cakap "Baiknya beraya rumah suami... Selalunya raya yang pertama balik rumah isteri"

Bagi saya mana-mana pun sama. Teringin jugak beraya jauh, orang kata beraya di Kelantan meriah. Nak rasa sendiri sebagai seorang isteri.

Apa buat malam raya.. Mak aihhh tak menang tangan. Macam-macam buat. Kek coklat, cookies, satay, kuah spaghetti, cheesekut... Nak main bunga api tapi hujan pulak malam tadi..

Tunggu cerita lagi ea..

Post a Comment

Stok Genki Tape untuk 2 bulan

Hi semua. Tajuk memang straight forward je. Kebiasaan kalau dah ada anak kecik akan ada perbelanjaan untuk pampers. Last time beli stok pam...

Cerita Panas Blog Minggu Ini