Wednesday, August 02, 2017

Dulu tak suka teh hijau...


Hi semua.. Tengah breakfast, tetiba dapat ilham nak bercerita - dulu Nisa tak berapa suka teh hijau. Setakat minum satu teguk kalau last option air yang ada. Sebab rasa kelat-kelat hijau gitu. Jadinya kalau minum mesti muka macam sikit buruk la hahaha...

gambar dari google image
Lebih kurang gitu la..hahha sudah jangan bayang lagi.. Kau dah kenapa Nisa buat muka gitu kan..Seperti yang kita tahu teh hijau banyak khasiatnya, itu yang cari alternatif teh yang sedia ada.
Jadi ada la yang suggest macam-macam tapi tak ada yang melekat kat hati. Aishhh kalah nak cari calon suami (waktu itulah...sekarang dah kahwin hehe)

Dengan izin Allah, dapat merasa teh hijau yang saya sendiri macam wahhh betul ke ni teh hijau...and yes, rasa dia totally opposite yang selalu saya rasa. Pernah bawak balik rumah, pastu kena marah dengan bapak.. "Nape tak bagitaw pasal green tea ni..."
Haaa...kau rasa...tak ada la marah pun, bapak mana nak marah hehehe... lepas tu siap cakap, "Nanti bawak balik lagi green tea ni.." surprisingly pernah bapak hantar text, "Bapak nak 10 kotak Yerba Mate, nak bagi kawan try.."

By the way, Yerba Mate nama teh hijau ni.. nanti ce try google pasal Yerba Mate. Tengok sape yang minum green tea ni... Saje nak bagi korang explore sikit bab Yerba Mate, pada yang dengar first time hehe..

Okay lah.. korang pun ada cerita yang tak suka sesuatu dan sekarang macam terjatuh cinta...meh kongsi kat sini..

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post