Friday, August 04, 2017

Dikenakan denda "PM untuk harga"


Sudahhh...dah tak boleh guna "PM untuk harga" nanti kena denda. Ramai jugak peniaga online semalam brainstorming, kena tukar cara.. Jadi pembeli jangan paksa peniaga untuk keluarkan statement tu. Tak pasal-pasal je.

It's okay peniaga semua. Perkara kecik je ni... banyak cara boleh buat. Kita kan kreatif, tak kan satu isu ni kita nak melatah kan... Semoga Berjaya semua..

Post a Comment

Projek Photobook - Gambar 4R

Hi semua.. Dah lama nak bercerita, jadinya inilah masanya untuk ceritakannya (motif sangat nak habaq mai busy yang amat hehe) Asal...

Cerita Panas Blog Minggu Ini