Thursday, July 10, 2014

Rintihan pembeli: Harga tak berpatutan

Hey semua. Nak citer pasal beli makanan kat bazar tadi. Saya beli 3 ketul ayam goreng dengan seciput daging masak kicap, jumlah semua rm19. Terkilan je sebab saya pernah beli sepenuhnya dalam bungkus beg plastik harga rm3 je tadi saya dapat rm4.

Dah bukan rezeki saya nampaknya. Tapi wahai penjual, harga tu letak berpatutan. Bukan tak nak tolong beli tapi kalau banyak tu memang tak nak la beli lagi. Maaf yea. Ingat boleh la jadi regular customer, cuma harap sedap masa makan time berbuka.

Tolong letak harga kalau korang ada di tempat yang sama saya alami.

Penulis yang masih terkedu dek harga tinggi melampau,

Anisa Anuar

1 comment:

  1. kesal ngan sesetengah penjual yg suka naikkan harga tapi tak setanding ngan barang :( mahal tu RM19

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post