Sunday, July 13, 2014

Post Bergambar di Laman Seni Seksyen 7

Hey semua. Salam ramadhan dari saya. Kali ini saya nak share gambar saya posing ala-ala model (ewahhh model sangat curlasss mak jemah) di... Laman Seni Seksyen 7. Lebih banyak daripada Laman Seni Sekyen 2 dan lebih menyeronokkan.
Laman Seni Seksyen 7 ini berdekatan kawasan butik online shopping dan landmark yang famous - Wisma Jakel, Shah Alam. Asalnya shopping raya. Teman-teman saya yang lebih shopping sebab saya shopping kat SincerelyByUs (SBU) di Padang Jawa.
Saya bagi gambar yang saya share kat laman sosial saya yea..Pada pendapat saya, kalau dah sampai Laman Seni Seksyen 7, singgah sini dan bergambar puas-puas. Saya dan kawan-kawan saya bergambar sampai nak sejam jugak la..hehehe..okay la..
 
 
#LamanSeni #lorongbelakang
With love,
Anisa Anuar

2 comments:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post