Saturday, April 12, 2014

Borak Guna Hashtag #harapsedardiri


Hey semua.. ohhh how I miss my blog.. what do I miss huh?? Let see...just write what I want...that's what I miss of...silly you guys..berbalik pada topik...asalnya tengah borak dengan Syatirah,tiba-tiba tah macam mana keluar #harapsedardiri

Saya mulakan ayat-ayat yang bagi saya make sense untuk #harapsedardiri *klik gambar untuk lihat lebih jelas*


Mungkin ada akan nampak hashtag macam ni, a bit emotional dan sentap...tapi let just see in positive side.
Nasihat diri sendiri..Kadang-kadang nasihat yang bermadah,orang tak pandang dan tak dengar...yang sentap dan menusuk kalbu lebih menjadi pilihan ecehhh...hahaha..

Mula la kawan-kawan join hashtag yang random kami berdua buat..


Hashtag ni tak ada kena-mengena dengan mana-mana insan diluar sana...dan jika mungkin ada yang terkena dengan batang hidung sendiri, mulakan dengan review apa yang anda buat..

Ohh yang tweet Arsenal tak power tu bukan kenalan saya...walaupun minat Arsenal, tak sentap pun dengan tweet tu..sebab taw Arsenal kalau riak sikit...keputusan memang tak menyebelahi diaorng...anyway,memang bangga dengan Arsenal..okay dah lari tajuk ni..

Nak trendingkan hashtag ni? hahaha...in my dream..memang tak pun..
Nak guna hashtag ni? Boleh aje...tak nak letakkan copyright pun..happy twittering you guys..and remember think before you post any tweet regarding this hashtag...takut ada yang terasa hati..

Tu saje dari saya.. Maaf la yea just nak tulis as natural as I can..peace~~

With love from the writer,
Anisa Anuar

1 comment:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post