Friday, December 27, 2013

Terbantut shopping online bila...


Hey semua.. Post ini hanya lah luahan dari saya pengguna yang baru nak berkecimpung dengan ber-shopping online.. Jika post ini membuat ada yang rasa kurang senang, harap maaf.

Seronok rasa bila tengok shopping online kini makin berleluasa dan memudahkan penggunanya..tetapi bila si penjual mula menggeluarkan notis, "Kami hanya memberi layanan kepada yang serius ingin membeli barangan kami.." hati ni terus terbantut..mahu tahu kenapa?

Hati mula bersangka buruk, "Awal-awal lagi dah menakutkan customer.."
"tak mesra pelanggannya.."
akhirnya mula tukarkan mindset dan berfikiran secara rasional, "mungkin banyak kali mereka kena tipu dek customer yang hanya mempermainkan..siapa tak benggang kot"

tapi ikhlas dan jujur, notis sebegitu memang menakutkan saya..lantas buat saya rasa tidak mahu berurusan dengan mereka.. yes, memang kita mesti ada rasa marah yang customer mula-mula nak membeli...pastu last minute cancel pembelian.. tapi..itu lumrah bila buat business..kerenah customer yang pelbagai ragam..memang kena lalui..
Bila notis sedemikian ada...memang berkerut-kerut je baca...kalau notis itu sekali sekala tidak mengapa lah...tapi almost everyday..tak seronok pulak rasanya nak shopping online..

Luahan ikhlas dari pengguna yang baru hendak berkecimpung dalam shopping online,
ANISA ANUAR


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post