Saturday, December 07, 2013

Update Pantas Minggu Ini


Hey semua.. Lama betul dah tak update ni...Dah bersawang sangat dah ni.. *buat gaya maid bersihkan 'blog'* hahahaha...much better..so, apa cerita saya kali ni?

Macam ni..masa study dulu saya selalu amik upah tolong kawan-kawan buat analysis Final Year Project (FYP) ehhhh...bukan buatkan thesis la..tolong buat analysiskan part statistic tu je.. memandangkan itu la bidang saya masa belajar, jadi saya mengambil peluang untuk menambahkan experience pasal ni..

Tak sangka la jugak..dah bekerja ni pun, ada jugak nak buatkan analysis..biasa la bila kawan dah recommend kn..ada yang mampu tolong saya buatkan...tapi bila kena kejar dateline yang agak last minute..takut menghampakan baik saya menolak..

Perasaan dapat tolong orang dengan benda ni buat saya rasa bertambah bersyukur dengan pilihan saya ke arah bidang ni..dalam hati selalu terdetik, "This is my thing..."
Bila ditanya soalan, "Berapa ea upah nak buat ni..."
Hati ni 'geli hati' bukan apa...sebab tak pernah pun letak rate untuk setiap project. Ikut kadar kemampuan, yea la kan.. ilmu yang saya ada ni 'pinjaman' semata-mata.. Saya hanya mampu jawab (untuk sekarang), "bagi saya selesaikan tugas..then baru cerita pasal tu.."



Korang macam mana...Okay tak tajuk entry ni? Tajuk tu sesuai kepada golongan yang macam saya ni...yang..jaran-jarang update blog..jadi boleh la guna tajuk entry ni.. Ohh, if you want to use the title, be my guest...tak perlu pun mintak permission..tapi best jugak kalau ada nak guna sama...macam ala hashtag gitu #UpdatePantasMingguIni

Itu saja dari saya...Alaaaa, no worries ada masa saya update la lagi yea..

With lots of love,
ANISA
xoxo

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post