Tahun ni Beraya di mana??


Assalamualaikum semua... diharap semuanya sihat sahaja.. 
Tiap kali raya 1st orang akan pikir balik kampung kan? 
tak kisah la, kampung kita tu kat area bandar ke atau memang kawasan kampung...

 jadi...mana korang beraya kali ni???

saya pulak macam tiap-tiap tahun dari saya dilahirkan sampai la sekarang...
akan beraya di Ipoh,Perak.. kampung belah keluarga mummy saya..
tak pernah nak rasa jemu untuk beraya kat Ipoh..

cuti raya pun dah nak dekat.. 
ada pesanan penaja sikit ni..
diharapkan anda dapat merancang perjalanan anda untuk pulang ke kampung halaman dengan selamat... ingat orang yang tersayang..
jangan lupa kasi service dulu itu kereta korang yea...
kalau ngantuk,tidoq dulu kat mana-mana kawasan R&R



2 comments

Popular Posts