Monday, August 27, 2012

Betul ke zalora.com ada problem?


Assalamualaikum kepada semua.. semalam update status kat facebook..


betul ke zalora.com ada masalah?? saya ni pun baru tahu.. iklan zalora.com dah dimainkan, jadi kiranya ok la kan... itu pendapat secara pintas dari saya.. semalam sambil usha zalora.com banyak yang cantik...especially kasut..uihhh boleh jadi rambang mata...

ada yang cakap zalora.com dapat bad feedback..saya tak berani nak cakap apa-apa, tapi saya sangat hargai keprihatinan kawan-kawan saya yang mengatakan untuk lebih berhati-hati dengan zalora.com...
boleh baca pengalaman sendiri blogger ni klik sini

ni pun sebenarnya nak usha zalora.com tapi sekadar cuci mata je...nak membelinya, tak pe la...simpan duit lagi ok kot.. belum jadi satu keperluan untuk shopping..apa-apa pun kalau betul apa yang dikatakan yang zalora.com ni ada problem, elok la mereka yang berkenaan cepat-cepat setelkan...
Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...