Tuesday, August 28, 2012

Segment Heartbook: #2


Assalamualaikum... hari ni terasa nak ikut segmen dari blogger ni.. klik sini
dah lama sangat tak ikut segmen dari blogger...dah sampai masanya...
jadi, syarat pertama letak tajuk done... second macam biasa copy banner, sat na...

done...follow blog ni pun dah...lama dah...cuma selalu jadi silent reader aje...syukur kerana diberi pilihan untuk tiada paksaan dalam tag blogger lain...tapi kalau ada yang nak ikut, tak ada la salahnya...

"Apa yang best bila tibanya Hari Raya...."

yang bestnya bila hari raya ialah tiap-tiap tahun mesti beraya di Ipoh... pakai baju baru itu menambahkan lagi semangat nak beraya... raya kali ni dapat saya melaksanakan Solat Sunat Hari Raya...
bermaafan di rumah atok,beratur panjang untuk bersalaman dah jadi perkara mesti buat di pagi raya..
memandangkan saya ni cucu pertama, maka saya yang paling depan..
duit raya...dulu memang paling excited kalau dapat...dah tua-tua ni...tak berapa nak kisah sangat..
adik-adik saya beratur panjang...hahaha bunyi macam ramai je kan...saya ada 5 beradik je..so, mereka salam tapi memandangkan adik-adik saya lebih ramai hero...nak tengok mereka menangis sampai berair mata tu belum pernah berlaku lagi la..

tapi yang paling excited ialah MAKANAN yang sangat-sangat best...tiap kali berkunjung di satu rumah makan, makan lagi...dan lagi..lagi...woooo
saya paling suka rendang tok...tahun ni saya berpeluang untuk belajar buat rendang tok ni...boleh buat lagi la tahun depan...

gambar dari dalam kuali lagi nieh
boleh katakan semua tentang raya saya suka..tu saje la dari saya...bagi sesiapa nak join segmen ni...sampai 30 Ogos 2012...

2 comments:

  1. wauuu sedapnya yg dlm kuali tuhhhh hehe :D

    tq for joining yaww :)
    **maaf lambat update even dah berhari2 tamat segment..hehe..

    boleh tengok update terkini di sini :
    http://n-mcd.blogspot.com/2012/09/finally-updated.html

    dan
    boleh check blog list kita yang baru..
    ada blog awak tak ? ...

    ReplyDelete
  2. hi .

    singgah dan follow sini , dari segmen yang sama .

    selamat berblogging .

    ^^

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post