Monday, August 06, 2012

Senang ke nak berfikiran positif?


Assalamualaikum dan hye kepada semua... pagi ni nak bagi otak tu berfikir sebentar... kita memang sentiasa diingatkan untuk bersikap positif. Bila kita bersikap positif, semua perkara yang mustahil jadi tidak mustahil (betul kan, tak terbalik kan ayat ni?? hihihi) 
bila berlaku sesuatu perkara yang boleh melemahkan semangat kita..kawan-kawan yang tak beri dorongan..untuk menanganinya harus berfikiran positif..
untuk buat orang lain berfikiran positif itu memerlukan bakat juga taw.. tak semua orang boleh lakukannya...

mungkin ada yang cakap, "alarhh kalau takat cakap je...aku pun boleh buat.."
pada pendapat saya, untuk sentiasa berfikiran positif memang susah bagi saya...tapi...kena buat secara konsisten..dan perlu selalu muhasabah diri...letak kan diri kita pada keadaan orang lain.. 

kepada kawan-kawan yang lain...teruskan berfikiran positif..saya pun akan berusaha untuk melakukannya juga... ini sahaja dari saya... 

so, BE POSITIVE!!!

Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...