Wednesday, October 26, 2016

Cellmaxx Nature Most Unique Superfood

Cellmaxx Nature Most Unique Superfood |  Salam semua reader. Kali ni nak buat simple review produk Cellmaxx. Iyelah kan sementara belum sibuk dengan kerja di office ni.

Okay Nisa nak ceritakan produk yang Nisa sendiri gunakan dan bermulanya sebab bapak Nisa yang perkenalkan. Jadinya, apa Cellmaxx ni?

Cellmaxx adalah makanan kesihatan yang berasaskan alga biru hijau atau nama saintifik Aphanizomenon Flos Aquae (AFA) yang berasal dari Tasik Klamath, Oregon, Amerika Syarikat.
Cellmaxx kaya dengan nutrisi lengkap seperti Polisakarida, Klorofil, L-Selectin Ligand, Vitamin, Mineral Beta Karotena, Asid Amino dan Phenylethylamine (PEA).
Berdasarkan kajian pengambilan AFA sebanyak 1 hingga 3 gram sehari mampu meransang pembebasan ibu sel atau stem sel dan sel-sel baru daripada tulang sum sum yang diperlukan oleh tubuh badan untuk merawat dan meningkatkan sistem imunisasi manusia secara semula jadi. 
sekotak ada 14 sachet 
Berapa harga sekotak Cellmaxx?

Ada perbezaan harga untuk ahli dan bukan ahli.

Untuk ahli : Semenanjung Malaysia RM150 sekotak // Sabah Sarawak RM155 sekotak

Untuk bukan ahli : Semenanjung Malaysia RM180 sekotak // Sabah Sarawak RM185 sekotak

Soalan seterusnya yang sangat femes orang akan tanya

Berapa lama untuk nampak kesan selepas consume Cellmaxx ni?

Bergantung kepada jenis penyakit dan tahap kemerosotan kesihatan seseorang. Lebih banyak penyakit maka lebih banyak masa untuk proses pemulihan. Jadi pada yang mengalami masalah kesihatan yang kronik adalah disarankan untuk mengambil Cellmaxx dengan lebih kerap.

Jika ada tindak balas seperti sakit kepala berpanjangan akibat peningkatan metabolisma dalam badan, disarankan untuk mengurangkan dos pengambilan Cellmaxx.

Bagaimana cara untuk MEMBELI / menjadi agen dan pengedar dengan Cellmaxx?

Boleh direct whatsapp ANISA 013-6436218 / ZUL 013-2281662

Mudah-mudahan dengan sedikit info berkaitan Cellmaxx dapat membantu dalam mencari initiatif ke arah kesihatan yang lebih baik. InsyaAllah.

3 comments:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post