Saturday, July 27, 2013

Blogging hanya hujung minggu


Hai semua.. Tajuk yang simple je. Cukup untuk post mengenai diri sendiri. Jadi hanya hujung minggu saje dapat blogging dan blog-walking sikit-sikit. Tu je kesempatan yang ada tapi memadai la dengan keadaan sekarang ni. Tipu la tak rindu nak blogging...tapi apa kan daya.. alahai bersyahdu pulak dalam post kali ni.

Saya nak ucapkan terima kasih yang teramat sangat kepada yang singgah ke blog saya ni.. Walaupun tidak apa yang begitu menarik tapi masih ada yang menyinggahnya. Kalau tak sebabkan kamu semua, tak hidup la blog ni..

Bagi la update sikit pasal yea... So far minggu kedua berkerja..okay la...tapi nak kena keep up dengan yang lain tu...nak nak bulan puasa ni...temptation nak tidur (alamak, kantoi asyik terlelap time kerja) tu memang la tinggi.. The whole department orang cina so, time mereka pergi lunch..saya teruskan kerja supaya boleh balik awal sikit. Stress kerja tu dah mula nak masuk gear 1... kerja sebagai apa? lebih kurang compute data pastu analysiskan data tu..so, memang apa yang belajar kat zaman universiti tu ada la membantu sikit. Aah kerja area insurans...tapi tak la involve sangat dengan jual insurans tu..

Tu je la...kalau ada kesempatan saya singgah la mana-mana blog yea.. nak aktif macam dulu..macam susah..kalau ada tag ke atau ajak join segmen tu..tu la hehehe tak boleh nak jangka sangat..


No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post