Saturday, February 01, 2014

Tweet-tweet dengan unknown


Hey semua.. Hari ni nak menulis pasal tweet ni..
Dah lama dah berlaku cuma kali ni baru ada kesempatan nak menulis.
Macam ni la, biar print screen yang menceritakan segalanya


kalau tak paham apa yang berlaku, meh saya ceritakan..
mula-mula dia tanya sesiapa ada buku 
"A Series of Unfortunate Event"
masa nampak tweet tu...saya agak excited la..
sebab buku ni agak rare nk jumpa peminatnya.
jadi, saya tweet yang saya ada beberapa buah buku.
then, dia straight forward kata nak beli buku tu..
masa tu, memang tak terpikir langsung nak jual
buku ni dah lama tak ada kat Malaysia..so far memang dah tak nampak dah buku ni.

Saya pun jujur la,cakap saya tak boleh nak let go..
tapi kalau nak tukar or pinjam, 
saya amat berbesar hati nak buat
tiba-tiba saya dapat tweet macam ni


rasa terkedu sangat, I was like "why this person so harsh"
saya faham yang dia nak beli buku tu..
tapi rasanya boleh cakap elok2..
lagipun mungkin saya pun macam tak paham bahasa kan..

bagi side saya, seriously saya dah kumpul buku ni 
sejak sekolah lagi.
dan untuk let go buku...agak susah untuk saya..
but who knows maybe I might change my mind..
as I was saying, terkedu la dengan tweet ni. Sejak tu,
kalau ada nampak yang ada sama interest saya tak rasa excited nak tweet.
Just pandang je tweet tu..takut kalau macam ni terjadi.



ni la buku yang saya maksudkan.
tujuan nak post kan ni..bukan nak meroyan cakap salah budak tu.
salah saya jugak sebab tak paham apa kehendak dia,
yang saya sibuk macam nak berurusan tu kenapa..
kita kan ada manners,boleh cakap dengan baik. 
Cuma berhati-hati la bila tweet ke atau post apa saja.
Jaga kata-kata yea...pengajaran baik untuk saya
 untuk tidak terlalu
excited bila jumpa orang yang minat sama.

Post yang panjang dari biasa daripada saya,
ANISA xoxo

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post