Hasrat Saya...


Assalamualaikum semua... Beberapa post yang lepas saya banyak cerita pasal
buku kan...boleh katakan..tu hobi saya sekarang ni..
walaupun ada masalah sikit..bila baca mesti ngantuk hehe..
bed time story kan.. nak buat mcm mne..

Hasrat Saya....nak ada library sendiri..

kredit gambar New Tech

nak letak semua buku yang saya ada...
pastu biar semua orang boleh guna..tak perlu ada kad library
or pustakawan ke... hehehe
besar kan hasrat saya...harap iye nya menjadi kenyataan...

Comments

hazwan hairy said…
my home ada libary sndri simple..haha
wah lama betul tak singgah sini...sori ye anisa kdg2 tu tak sempat...mmg boleh je tu nak tercapai hasrat nak ada library...:)
Remy hazza said…
buat mini library kat rumah...mesti ohsem kan......
yana aina said…
insyallah .. nnt usahakan smpai berjaya. pasti puas nnt ^^
Nur farahiza said…
suke bace buku ye awk , sampai nak ade library sendiri , heheh , smoga berjaya hasrat mu nanti :)
Fendy said…
wow..library sendiri...
Jue Jaynee said…
awesome...ONEDAY..IN Shaa Allah.

jue pun nak juga,,, kesian buku terabur2
miz ruha said…
kak pun teringin nak ada mini library sendiri...
mudah-mudahan hasrat nisa tercapai nanti.amin.

Popular Posts