Sunday, September 01, 2013

Khazanah Arwah Nenek

Assalamualaikum semua dan hai...woahhh lamanya tak update blog.. okay, kali ni...citer dah lama buat saya tapi saya nak kongsikan dalam blog tercinta ni...cewahhh..

Raya tahun ni tak sama macam raya sebelumnya.Kehilangan arwah beberapa bulan yang lalu. Okay tak nak la citer sedih..nanti saya menangis habis blog ni banjir..

Jadi apa yang khazanahnya... Nenek memang jadi role model untuk saya simpan diari..ala2 audit diri sendiri... Yang buat kami cucunya terharu,arwah ada buat catitan tarikh lahir kami..



Walaupun kami semua ada dalam 16 cucu...dan saya cucu7 sulung memang tak tahu yang arwah ada catitan ini... Tulisan arwah yang kemas...buat saya kagum denganya..Mungkin orang tak nampak value catitan ni...tapi amat bermakna buat saya..

2 comments:

  1. sama mcam tok sdara aku, nama cucu2 sdara pun dia masih ingat lg.. 2 minggu lpas aku ada g mlawat, inilah wasiat dia pd aku, ingat nama waris2 dn sedara

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post