Saturday, January 03, 2015

Unexpected reunion

Hai semua. Pernah tak korang jumpa kawan lama yang dah tak jumpa dengan cara yang tak tercapai akal macam mana boleh jumpa. Over sangat eh describe? Sebab saya dah alami. Kawan masa sekolah rendah. Kami selalu jadi backup satu sama lain. Kawan satu group tarian. Kalau dia tak boleh perform, saya ganti tempat dia dan begitu sebaliknya.

Nak dijadikan cerita, jumpa kawan kat event ilmu yang saya attend dan dengan memberanikan diri... Saya mula tegur dulu. Keciknya dunia ni. Masih tak berubah macam tu je. Dulu cantik bertambah cantik.. Sekarang makin selalu berjumpa daaaa...

Nak taw ke kawan saya tu macam mana orang nya.. Jap ea nanti saya selitkan gambar kat bawah tu. So kepada yang kat luar sana, nampak je macam kenal je... Pernah nampak... Tegur aje.. Dan mana lah tahu, yang tersalah tegur tu jadi teman sejati dan semua bermula dengan tindakan kita ni.
Lagi ramai kita kenal orang, lagi mudah kita nak faham diri sendiri dan orang lain.

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post