Saturday, January 10, 2015

Saya Hadirkan diri untuk Seminar Kuasai Potensi Diri @ SACC


Hai semua.. Alahai lamanya tak update blog.Okay saya nak citer pasal event saya pergi 3hb Januari yang lepas. Ini merupakan kali ketiga saya hadiri Seminar Dr.Azizan dan setakat ini tidak menghampakan saya.
Keadaan dalam dewan SACC sangat penuh dengan orang dan kita sendiri boleh rasa dewan tu penuh aura positif. Semua yang hadir,mahukan sesuatu untuk diri mereka tapi tidak tahu dimana nak mulakan.

Event yang hanya setengah hari dan dapat percuma jika daftar 3 orang. Bagi saya, ini saya peluang yang sangat baik. Gunakan masa hujung minggu untuk berguru dan pelajari sesuatu. Ilmu adalah sesuatu yang kita kena timba dan aplikasikan dalam kehidupan sebenar. 

Saya suka dengar cerita yang boleh bagi saya inspirasi tentang kehidupan dan potensi diri. Dengan itu, saya akan mula beranggap, "kalau orang itu boleh buat..kenapa tidak aku? dan apa kurangnya diri ini."
Dalam Seminar Kuasai Potensi Diri , saya belajar tnetang kenali POTENSI diri yang saya sendiri tak sedar yang saya dalam diri ini. Walaupun event yang singkat tapi banyak benda saya pelajari dan saya boleh bagi jaminan sangat seronok dan bermanfaat. Pada yang tak pernah pergi, sila daftarkan diri dan cuba alami sendiri. Bila anda keluar sahaja dari event tu, anda boleh rasa satu perubahan diri anda tengah berlaku.

Jadi,anda pula bagaimana?? Dare to be different.. 

Boleh daftarkan diri ke www.SKPD2015.com untuk hadirkan diri ke negeri berdekatan dengan anda.

 




1 comment:

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post