Tuesday, October 22, 2013

Wallet Transform | Promote miacara_miacara


Hey semua... Ingat tak post ni? Should I change this? Well, I did change my wallet from this


And...then transform into this

Beli online dari miacara. Mula-mula tengok je lepas tu terus jatuh hati.
Memang puas hati...sebab memenuhi keperluan saya.
Cantik..warna glitter gitu.. Harga pun reasonable..
So,no more 'boyish' item for me...and hello ladies item..

Alang-alang ni nak promote sikit instagram 


Terdapat juga blouse, jeans dan banyak lagi...
Empunya miacara ni pun peramah orangnya, bila layan saya di whatsapp..
Rasa senang sangat nak berurusan dengan dia.

So, what are you waiting for...
Feel free to check them out.. You girls will going to love it.


Post a Comment

Projek Photobook - Gambar 4R

Hi semua.. Dah lama nak bercerita, jadinya inilah masanya untuk ceritakannya (motif sangat nak habaq mai busy yang amat hehe) Asal...

Cerita Panas Blog Minggu Ini