Tuesday, October 22, 2013

Wallet Transform | Promote miacara_miacara


Hey semua... Ingat tak post ni? Should I change this? Well, I did change my wallet from this


And...then transform into this

Beli online dari miacara. Mula-mula tengok je lepas tu terus jatuh hati.
Memang puas hati...sebab memenuhi keperluan saya.
Cantik..warna glitter gitu.. Harga pun reasonable..
So,no more 'boyish' item for me...and hello ladies item..

Alang-alang ni nak promote sikit instagram 


Terdapat juga blouse, jeans dan banyak lagi...
Empunya miacara ni pun peramah orangnya, bila layan saya di whatsapp..
Rasa senang sangat nak berurusan dengan dia.

So, what are you waiting for...
Feel free to check them out.. You girls will going to love it.


Post a Comment

Platemat pinggan untuk kanak-kanak

  Hi semua. Pernah tak korang mengalami,  susah nak bagi si kecik kita makan sebabkan dia nak campak pinggan dia ke bawah? Boleh jadi...