Thursday, January 10, 2013

"Lebih baik makan...."


Assalamualaikum semua... hehehe ni curi-curi masa nak update blog... tanpa melengahkan masa dan ruang post, saya mulakan menulis ya..

Adik : Kak, jom makan...lapar sangat ni...

Saya : tapi..ehh...kita belum solat Maghrib lagi kan..

Adik : tahu...tapi dah lapar sangat ni...akak pun lapar jugak kan...

Saya : Iye...memang pun...tapi solat kan tak boleh dilengahkan...

tiba-tiba bapak interupt..

Bapak : Pergi la makan dulu...

Saya : Tapi pak...kitaorang tak solat lagi...

Bapak : Lebih baik makan dulu...

Saya : Sebab?? ohh yea...nanti time solat tak khusyuk sebab teringat makanan kan...jadi baik makan dulu kan??

Bapak & Adik : Haaaa....tahu pun..

Jadi...lebih baik makan dulu yea... Tapi jangan lengahkan masa makan tu...kang tak sempat nak solat..

 


Post a Comment

Kompilasi testimoni MYFA Serum

Hi semua. Hari ni ambil kesempatan untuk buat kompilasi testimoni MYFA Serum. Nisa pun pakai dan yes jual sekali. Nisa sudah rasa hasilnya ...