Wednesday, May 20, 2020

Update Birthday Giveaway Anisa Anuar Official Blog


Hi semua. Nisa nak bagi latest update tentang Giveaway yang masih lagi berlangsung. Jadi masih open ea buat semua. Boleh ke post ini taw Birthday Giveaway Anisa Anuar Official Blog kepada sesiapa nak join. Simple je Nisa buat sambil tu nak kenalkan produk yang Nisa jualkan. Alhamdulillah rezeki Ramadan dan boleh kata rezeki PKP, team Nisa makin berkembang dan sama-sama mengambil peluang yang ada untuk jana pendapatan.

Jadinya Nisa dah tengok mana post yang ada dan masih lagi ada tak baca lagi. Maafkan saya sebab ada kerja hakiki, bisnes, family lagi jadi nanti ada masa akan baca selebihnya. Last date untuk buat Giveaway ni 23 Mei 2020 (haah ini malam raya). Nak cukupkan sepuluh raya (hari la... apa raya pulak hahhaa) daripada 13 Mei 2020, gitulah kira-kiranya.

Nisa decide nak announce pemenang pada 29 Mei 2020 (kerja tak berapa banyak hari Jumaat kalau tak ada yang menghalang). Nisa perlukan 5 pemenang untuk Birthday Giveaway ni. Rezeki siapalah ea. Selamat mencuba semua. Penyertaan di kira dengan post dibuat.


Alang-alang Nisa nak share dalam masa Giveaway ni, Nisa dapat slot tempat dekat salah satu butik di Seksyen 9, Bandar Baru Bangi. Semua berjalan dengan lancar untuk urusan di sana.




6 comments:

  1. Mudah2a meriah sambutannya

    ReplyDelete
  2. ika baru sempat nak join giveaway nya. harap tak terlambat :)

    ReplyDelete
  3. abe kie dah join. selamat hari raya aidil fitri....

    ReplyDelete
  4. dah join GA ni. semoga meriah sambutannya dan selamat hari raya nisa

    ReplyDelete
  5. dah join GA nisa. Selamat Hari Raya!

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..
    Semoga dipermudahkan urusan Nisa..
    Selamat hari raya..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post