Tuesday, February 19, 2019

Melawat Baby Faqih



Alhamdulillah diberi kesempatan berjumpa dengan kawan-kawan. Tak boleh last minute plan sangat sebab we olls nak buat potluck together. Dengan tukang execute, Cik manis Ekin - cadangkan untuk jumpa dengan kawan kitaorang yang baru ada baby. Hari tu Nisa nak pergi tapi waktu Dyrah bersalin, demam plus batuk teruk. Tak nak la amik risiko untuk melawat.


Bila cerita kat husband plan nak jumpa Dyrah, "laa..dari susah kita makan kat luar..apa kata buat potluck je..kita masak.."
"Haah ea...nape la tak terfikir.." senyum malu.






Seronok bila dapat jumpa kawan-kawan. Plus dengan suami dan anak-anak. So, dua-dua kita ada sekali. Dalam tak sedar tu, 2 jam jugak kitaorang gather around. Melayan baby Faqih dan kerenah anak-anak. Terima kasih tuan rumah, suami-suami we olls yang sporting untuk short meeting plus potluck.


potluck time

alahai anakku tutup mata pulak


Bila sesi bergambar Faqih dah tidur, so tak ada la bergambar dengan dia. Kawan-kawan semua baby boy, bila Maira nak ada kawan perempuan ni hehe~~

2 comments:

  1. selamat menimang cahayamata kpd kawan puan anisa tu...

    ReplyDelete
  2. tahniah kpd kwn yg dpt baby tu...

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post