Monday, June 10, 2013

masa depan ANISA's CORNER


Setelah sekian lama tak ada post...hahaha
seminggu je tak ada entry. Ada jugak terfikir apa masa depan ANISA's CORNER ni...
yang pasti,blog ni memang akan ada cerita kisahku,
apa yang saya rasai,dengar dan nampak.
Sebenarnya, saya nak mengambil keputusan untuk menyepi...bukan sahaja pada blog
tapi...pada semua laman sosial yang saya ada..kenapa??

Saya cuma nak mengenali diri ni jauh dari blog dan laman sosial yang lain.Menggunakan blog untuk mengenali diri...tak selalunya berkesan..Apa yang nak dicari? Itu saya tak pasti tapi jauh disudut hati ni...masih mencari diri..Apa saya hendak buat untuk hidup saya.. Apa usaha yang saya dah buat..

Harap saya tak perlu menyepi terlalu lama dari blog ni..
Blog-walking selagi terdaya.. Sebab perasaan untuk berblog masih ada dalam hati ni..
Hey, jangan risau... Ini bukan la post yang menyedihkan.. Sejak dua menjak banyak berfikir..
Jadi...my learning in progress...Remember guys, cherish your day to do great things.
Write good things on your blog, be nice to others.
Wrong usage of word can give different meaning from the real meaning..



5 comments:

  1. hrap jmpe ape yg dicari..

    ReplyDelete
  2. xpe fokus yg mna penting dulu...

    ReplyDelete
  3. Kdg kdg dtg juga rasa bosan dengan semua tu... So mmg kena stop sekejap... Pahtu baru timbul semula

    ReplyDelete
  4. selamat berehat.

    nanti mai balik, bawak gembira tu bagi kat kawan2 blog sikit :)

    ReplyDelete
  5. apa-apa pun, mohon jangan menyepi terlalu lama ye.. :)

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post