Saturday, March 31, 2018

Ehh Jangan buang resit tu

Hi semua. Kali ni nak share kan ruginya buang dengan resit yang korang dapat di kaunter atau untuk setiap pembelian. Especially resit dari KFC. Kalau perasan kat bawah resit tu, ada nyatakan pasal feedback.

Senang je, pergi je ke www.kfc.com.my/feedback lepas tu follow je step by step dalam tu. Yang pentig kena ada resit tu, ada info diperlukan dalam resit tu.
Jawab survey yang ada. Semua senang je nak jawab. Tak susah mana pun. Jujur selagi boleh. Tak puas hati dengan servis ke, ini lah masanya untuk bersuara.

Dah habis jawab, korang akan dapat validation code (Kod pengesahan) lepas tu salin letak kat resit tadi tu. Kena censored kn tu...nanti korang amik kui,kuiii...


Apa korang dapat? Purcase ala carte 3pcs chicken (original or spicy) at 10% discount. Ehh hokay sangaat la ni..syukur dapat discount tu... ohh lepas tu ada syarat taw. Syarat ni sah dalam 30 hari dari tarikh kita pergi. Pandaikan diaorang nak suruh kita datang lagi. Strategi tu penting..

p/s : posting ini tidak berbayar taw. rasa je nak share, rugi pulak kalau korang main buang je resit tu.

Kalau korang takmo, meh la bagi kat Nisa..boleh jugak buat belanje adik-adik yang teringin gila nak makan ayam KFC.

Nyesal tak gi buang resit haritu? Nasib la labuuuu

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post