Thursday, June 02, 2011

duduk rumah...

lepas seminggu busy meeting kat shah alam..ceceh bunyi mcm org berkerjaya kn? xde la sgt just sibuk berpersatuan.. mak aku xbpe suka sgt aku berpersatuan,katanya aku xpandai bahagikan masa...mungkin la kot. setakat ni apa task aku setel baik2 aje,walaupun ada yg last minute... clishe la tu kn... so aku ddk je la kat rumah ni...aku xle simply keluar rumah mcm adik aku (Awie) coz..tah la maybe sbb dia lelaki..
guess what,mmg aku membuta je la kn...tp petang2 ada la keluar jgk rumah.. kerja utama aku dan Ameer (adik ke-3) cuci longkang... mmg terbaik la...busuk tu xyh ckp la..kekeke~~ mmg busuk pun... yg paling aku x gemar buat mende ni bkn sbb bau nye ke atau kotor ke..x kisah sgt pun..tp...sbb konfirm nnt jumpe KATAK!!!!
katak ni la buat aku hilang 'macho' taw x...ish2...fobia2...kisah nyer masa sekolah dlu la..nk cepat gi sekolah,pakai la kasut cepat..then....paham2 la...rasa geli kat kaki...apa lagi menjerit la aku pagi2 buta...urghh since that day....baling dlu kasut sebelum pakai...tu pengajaran yang aku dapat...sampai skng...
nak citer pasal katak ni mmg la buat selera aku hilang...malas2...nnt2 la aku citer khas utk 'katak'...
siyes kalau korg nk diet,lupe kn je la...baik korg cuci longkang ke, kemas rumah ke...mmg macam lari 10 round padang...hahaha~~ try la sendiri.. xtaw la aku hiperbola je kot...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post