Sunday, March 22, 2020

Customer service Farm Fresh terbaik

Hi semua. Dah lama tak menulis blog post. Nisa kali ni nak cerita pengalaman dengan customer service Farm Fresh. Cerita bermula masa Nisa dah pun beli Fram Fresh and my favourite will be Latte. Macam biasa bukak je botol tu dan terus minum.
Tapi kali ni lain macam sikit rasanya. Rasa basi. Padahal baru je beli and terus simpan dalam fridge. Sebelum ni pernah beli, then lupa nak simpan dalam fridge,end up tak boleh minum langsung. Bukak je terus ada bau. Jadi kita dah lesson learn sebelum ni dan terus simpan. Rushing nak ke kerja, fikir mungkin "aku kot salah rasa. Kita simpan dulu nanti kita siasat lagi." Jangan risau sebab yang ni memang dalam rumah Nisa je yang minum so yakin nak tinggalkan je dalam fridge balik.
Lepas balik dari kerja, mod untuk jadi penyiasat is ON!!
Okay confirm something wrong with this Latte. Not from usual taste. Sebelum nak complaint apa-apa, kita siasat dulu kalau ada kes macam ni - siapa yang patut kita usulkan? Taknak la terus complaint kat tempat yang salah. Jadi kita cuba.
Google FarmFresh website dan ada mention customer service email kalau ada apa-apa.

Email yang Nisa tulis tempoh hari
So basically kena mention
  • Beli dimana
  • Hari, timing - better ada resit
  • Which Farm Fresh product that you buy - customer service tu akan mintak korang tangkap gambar of the product. Depan, belakang, EXP Date.
Lepas tu tunggu langkah seterusnya ikut apa Customer service inform. Mereka akan beri pilihan sama ada gantikan yang baru atau refund dengan duit. Nisa pilih refund sebab tak tentu lagi nak beli walaupun monthly basis jugak beli Farm Fresh ni.
Alhamdulillah terima kasih Farm Fresh dengan penuh kesabaran dan perihatin melayan kerenah pelanggannya. Ohh yes, masih lagi peminat Farm Fresh walaupun pernah dapat 'unpleasant taste'.



5 comments:

  1. tiba2 teringat pakcik penaja GV hehehe bila baca pasal Farm Fresh ni..
    alhamdulillah bagus cara diorang handle =)

    ReplyDelete
  2. Bila baca post ni saya teringat ada simpan susu kurma & chocolate Farm Fresh dalam fridge. Kena check sebelum minum.

    ReplyDelete
  3. that's great. i love it when customer service is good and attentive.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. seronok bila customer service okay..

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post