Saturday, July 06, 2019

NIQA INSTANT SPRAY REMOVER mudah hilangkan kotoran dengan segera


Hi semua. Kali ini Nisa nak share satu produk yang sangat membantu Nisa disaat Nisa perlukan. Selalunya kita akan panik bila kita nampak kotoran dan kita akan rasa tak senang duduk. Fikirkan macam mana nak hilangkan kotoran tu. Boleh jadi tengah nak berborak dan otak sedang fikirkan kotoran yang ada tu dan topik borak entah hilang ke mana.

Jangan risau, NIQA INSTANT SPRAY REMOVER yang kita perlukan. Saiz yang kecil sesuai letak di dalam handbag kita. Boleh sembur up to 210 kali. Ini untuk buat kotoran seperti kuah rendang di baju, anak minum air Milo dan tertumpah pada alas meja mahupun kesan lipstik yang ada pada tudung kita.

Hanya perlukan NIQA INSTANTSPRAY REMOVER dengan bantuan tisu basah akan memudahkan kotoran tu tertanggal. Dengan semburan tu, akan keluarkan bau yang wangi. Jadi tidak ada lagi bau sup lepas kita bersihkan baju kita lepas kita hilangkannya. Tidak perlukan pergi ke sinki tandas dan cuba menyentalnya dan habis basah baju kita lepas itu.



Nisa share kan hasil Nisa sendiri guna NIQA INSTANT SPRAY REMOVER. Kotoran ini kena pada handbag Nisa. Nisa pun tak perasan macam mana ada kotoran yang ada, tapi yang Nisa tahu NIQA INSTANT SPRAY REMOVER boleh bantu Nisa hilangkan kotoran hitam tu.

Ini gambar sebelum gunakan NIQA INSTANT SPRAY REMOVER.


Ini hasilnya lepas sembur NIQA INSTANT SPRAY REMOVER bersama wet tissue.


Mudahkan? Nisa akan share detail kepada yang berminat dengan produk NIQA INSTANT SPRAY REMOVER. Harganya RM20 sebotol dan kalau dapat harga promo boleh dapat 3 botol ni dengan harga RM55. Jimatkan? Tapi harga promo tu bergantung kepada NIQA HQ,bila akan ada.
Selalunya ramai akan grab bila harga promo,iyelah boleh beli satu untuk diri sendiri, untuk kakak dan juga untuk kawan sekali.

Macam mana nak dapatkan?
Boleh dapatkan dengan Nisa, agen sah NIQA (NIQA id : 00083)
atau agen NIQA yang berdaftar.
Boleh juga terus direct dengan NIQA HQ.
Kami ada di FB dan juga instagram.

Testimoni yang lain

Pada yang berminat, boleh terus direct dengan Nisa.



No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post