Posts

Showing posts from November 20, 2011

cuti 4 hari?

Assalamualaikum semua.. sihat semuanya?? bagus2 tajuk macam apa je kan..hahaha.. cuti la sangat..tak de maknanya la.. disebabkan hari jumaat (hari ni) saya tak de kelas..dan hari isnin cuti awal muharram jadi panjang la sikit cuti saya..
pelan saya untuk 4 hari...memang dah di plan dari 2-3 hari yang lepas.. punya la semangat kan??  banyak benda nak buat.. tapi...dalam cuti ni jugak.. Maal Hijrah..jangan just cuti je..hayati la Maal Hijrah tu sendiri.. untuk peringatan diri sendiri jugak..
okay la...pergi dulu..tata.. wasalam..

Event : Dress To Impress

Image
assalamualaikum..  entry kali ni nak perkenalkan event yang terdapat DnA Fest '11 tak suka bila kena saman atas alasan tak ikut sahsiah rupa diri? biar pemakaian anda berkata2 untuk anda.. sambil belajar untuk bergaya tapi masih berlandaskan sahsiah rupa diri..
terbahagi kepada 3 kategori formal, smart casual dan dinner.. terbuka kepada semua pelajar FSKM..
masing2 ada pendapat sendiri tentang pemakaian, masa ini la anda boleh menyuarakan pendapat anda.. LET YOUR ATTIRE SPEAKS FOR YOU.. berminat hendak sertai? boleh dapatkan borang penyertaan  http://dna-fest11.blogspot.com/p/dress-to-impress-fashion-show.html  1 Disember 2011  Dewan Al-Ghazali, FSKM

My Awkward Moment

hye everyone... for today entry, my awkward moment.
that day like any other day, it just I became more lazy than ever..
all of the sudden, i got a phone call from my friend
that i need to submit something..
so, i just went to see her

all the way i went to faculty,
i felt that everyone watching me..
each one of them..
i do feel the tense..but i just ignore it..

after a few minutes later, i knew why they all stared at me..
i wore my sweat pants reverse (terbalik)
uuurrrggghhh.... what a day for me...