Monday, December 11, 2017

Jannah Cosmetic Meet & Greet


Sabtu yang lepas, 9 Disember 2017 diberi kesempatan dan rezeki untuk join Jannah Cosmetic meet and greet. Dapat belajar banyak perkara dan paling best sesi sharing untuk kami bertukar idea. Nisa dapat up kan knowledge make-up, facebook ads dan ilmu bisnes yang Nisa perlukan. Berbeza kalau buat sendiri sebab idea macam tak berapa nak berkembang. 

Jadi kenapa Nisa pilih Jannah Kosmetik?

Nisa suka nak make-up tetapi mostly yang ada tak tepati citarasa Nisa yang lebih prefer - natural, nude colour and less is more concept. Bila dah cuba tu, terus la jatuh cinta. Siapa kata mustahil untuk cinta pandang pertama. Ni dah berlaku kat depan mata.

Ada apa dengan Jannah Kosmetik?

Jannah Kosmetik buat masa ni ada foundation yang berasaskan Magnolia Stemcell - 60% foundation dan 40% serum. Foundation ada 3 jenis - Light, Medium dan Dark Medium. Ada juga lipsmatte and yes semua colour nude. Ada 3 colour code - Jasmine, Justica & Jane.

Meet and greet ni pun Nisa bawa sama Maira. Alhamdulillah Maira supportive sangat. Tak sangka dia pun enjoy herself. Maira pun macam nak belajar sama je. Kalau besar nanti, dia ikut jejak langkah ni - of course ibu akan support. Apa-apa pun let her choose her own path.

Terima kasih founder - Jannah Kissmi, Tuan Amir, awesome team untuk meet and greet ni.




No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post