Thursday, May 25, 2017

Perlu ke blog walking?

Assalamualaikum semua..dan hai hai.. lama tak menulis dan dapat idea terus taip kat blog ni. Soalan straight forward.

"Perlu ke blog walking?"


Pada yang tak tahu blog walking ni ibarat baca post blogger yang lain. Nisa ni dah biasa dengan term ni..kalau nak blog jogging ke pun boleh hehehe.. walking ni kan slow steady, santai je haaa gitueeeww.. oppss lebih dah ni..

As for me, yes it is..sangat perlu. Luaskan lagi pengetahuan dan bagaimana kita nak terima pendapat orang lain. Tak ada pendapat yang salah dan kita selalu confuse fakta dengan pendapat. Itu yang ada berbalah.. isshh isshh..

Blog walking perlu dalam kita mencari ilham, sumber inspirasi. Jangan salah guna untuk ciplak pulak tapi lebih jadi inovasi dan kreatif. Jawapan macam skema tapi itu hakikatnya.

Blog walking perlu pada newbie blogger untuk kembangkan network. Newbie blogger macam Nisa ni la. Seronok bila dapat kawan melalui blog sebab blog itu sendiri represent who you really are.. Simple logic.

Ehh nak Nisa senaraikan lagi ke.. kalau nak tambah Nisa buat another post..sambungan gitu. Ini pun dah just nice. Jom jom terjah blog lain untuk baca. Kalau korang rasa ada blog best nak baca, meh bagi link kat Nisa. Ini pun dah lama tak buat blog review. Blog korang pun boleh...

Jom blog walking.

6 comments:

  1. BW pepagi di sini 😄 Dengan BW juga, kita boleh tahu apa yang kita x tahu

    ReplyDelete
  2. Sebab blogwalking la saya dapat ramai followers huhu

    ReplyDelete
  3. Blogwalking kat sini :P hihihi.

    ReplyDelete
  4. I am glad to be here and read your very interesting article, it was very informative and helpful information for me. keep it up.
    jumanji vest

    ReplyDelete
  5. The great website and information shared are also very appreciable. Devil May Cry 5 Dante Coat

    ReplyDelete
  6. I really enjoyed reading your articles. It looks like you’ve spent a lot of time and effort on your blog. Newt Scamander Coat

    ReplyDelete

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post